
Wij geloven heel sterk in de kracht van live communicatie, communicatie op het moment dat je oog in oog komt te staan met je doelgroep. Denk aan evenementen en beurzen, roadshows of presentaties, in een omgeving waar beleving centraal staat. Want wat is er nou leuker en efficiënter dan écht contact van mens tot mens?
In de wereld van Live Communicatie komen twee passies van ons samen: creatieve communicatie en het creëren van live belevingen. Hoe zorg je nou voor echte betrokkenheid en binding aan je merk of organisatie? Juist, door live ervaringen te bieden aan je doelgroep, écht met hen in gesprek te gaan en dit te koppelen aan online en offline communicatie.
In deze visuele wereld zijn wij ervan overtuigd dat je beelden nodig hebt om tijdens die live momenten mensen te raken, mensen te inspireren, met hen in gesprek te gaan en dezelfde taal te spreken. Het liefst ook live, zodat mensen de ontwikkelingen van deze visuele content zien ontstaan en er direct op kunnen reageren.
Verleng het effect van live
We vinden het heel tof om te zien dat steeds meer organisaties en bedrijven met beeld werken. Dat ook zij bekend zijn met de kracht van visuele content en dat zij weten dat het belangrijk is om ter plekke krachtige herinneringen te creëren, die zorgen voor meer betrokkenheid met de doelgroep en de groei van je fanwaarde.
Wat onbekender wellicht is het terrein van het vasthouden van dit effect. Hoe zorg je er nou voor dat het leuke contact dat je hebt gelegd tijdens die beurs, de verbinding die je ter plekke hebt gemaakt op het event, wordt vastgehouden? Hoe zorg je ervoor dat mensen bij thuiskomst en de dagen of weken erna nog steeds met een glimlach terugdenken aan jullie gesprek?
Met GEK krijgen we regelmatig te maken met dit soort vraagstukken. Hoe spreek ik mijn doelgroep aan, hoe maken we indruk en hoe kunnen we ervoor zorgen dat ook na afloop van een bepaalde activiteit of event, nog steeds over die bijeenkomst wordt gesproken? Telkens geven we op een andere manier invulling aan de uitvoering van een dergelijke case. Altijd anders, altijd verrassend, en altijd GEK. Een interactieve activiteit, waarbij je echt het gesprek aangaat met je doelgroep gecombineerd met het ter plekke visualiseren van dat gesprek zorgt voor het vergroten van de impact en een blijvende attentiewaarde.
Life=Live!